Yulia har inte en aning om vem hon är



Japp. Bloggspejaren skrev om mig.

"Yulia har inte en aning om vem hon är"
...nehe...hah,,,men det kanske var det intrycket som ett inlägg gav... Men nu vet ni att jag, som bloggspejarens rubrik säger, har all tid i världen med att kissa ifred. Jag kan till och med bajsa med öppen dörr... 

Jaaa, och Yulia är ingen färg. Yulia är inget spöke. Yulia undrar faktiskt om det bor någon annan i väggen i hennes badrum (grannen heter han och har fullt med blommor på sin balkong och han sjunger när han duschar).

Yulia har alltid stavats med Y - därför att Yulia och Jazminë inte skulle börja på samma bokstav.


Faktum är att jag verkligen gillar sådanna där "kolla-på-andras-bloggar-blogg"; man hittar lättare andra bloggar man vill/kan följa och andra kan hitta min ♥ MER SÅNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0