Surt sa räven

Klockan är 08:42. Jättetidigt, men Yulia har varit uppe i hela 2 timmar redan, tvättiden började klockan 07:00, det är faktiskt rätt så mycket som ska göras inför resan på fredag

tisdag-onsdag-torsdag-flygdag

Vad jag längtar, det var länge sedan jag var på semester!


Jag har inte berättat var jag ska åka för bloggen, jag ska göra ett "bildspel" så får ni själva se" Jag ska stanna där från 10 april till den 27:e, underbart!

Nu ska jag dock äta frukost, är verkligen skithungrig. Jag är verkligen så hungrig att det kurrar runt i hela magen och jag känner mig helt tom, jag har till och med ont i huvudet ...surt sa räven bla bla bla ...

Kommentarer
Postat av: J U L I A

sv: tack det gjorde jag också!:D

2009-04-07 @ 17:18:49
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0