PLUGG?

Nu sitter jag helt enkelt med datorn på den inglasade balkongen och lyssnar på RickyMartin och äter grillad kyckling. jag håller just på att leta efter utbildningar att söka till hösten, jag känner att jag vill göra någonting istället för att bara gå runt här hemma och vänta på att mitt liv ska börja. Typ.

Föreställ er själva. Jag lever på min pappa, han betalar allt och fyller på mitt konto automatiskt. Jag har inga begränsningar på vad jag kan göra, jag har all tid och all frihet och ändå sitter jag bara här framför datorn...hahah det börjar verkligen gå utför för Yulia !  Hur som helst, därför har jag nu bestämt mig för att börja plugga någonting till hösten, NÅGRA TIPS PÅ EN UTBILDNING NÅGON? Jag tittar på utbildningar i Göteborg (självklart), Trollhättan och Borås (både Trollhättan och Borås ligger bara 50 minuter från Göteborg och det kan jag klara av att åka för att få en utbildning).


Vad pluggar ni, och varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0