OS04

Även om det förmodligen inte finns någon som vill se foton så lägger jag upp dem efter resan (ni som känner mig irl kan se dem på facebook, men den 28 april, inte nu eftersom jag inte åka ännu)

Men tänk att jag ska åka till Athen imon, jag har bara varit där två gånger innan men det var bara på flygplatsen och det var år 2000 och 2002. Mycket har ju hänt sedan dess, dvs en helt ny flygplats bland annat, en ny tunnelbana, en ny stad ... etc etc för Athen höll ju sommarOS år 2004! Jag tror dock att staden smutsats ner och blivit lite sunkigare igen efter att OS tog slut, förmodligen. Det brukar änna bli så att luften går ur.

Jag är nervös och har lite resfeber, det har jag alltid, så jag borde inte ha det egentligen för det är ju inte direkt första gången jag reser. Men ni fattar. Jag är flygrädd. Punkt.

Kommentarer
Postat av: L

Jätte härlig blogg tjejen! Älskar din design

Ha det så bra

puss<3

2009-04-08 @ 19:33:58
URL: http://laaalan.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hoppas du får en toppenresa och att det går bra att flyga!

kram

2009-04-09 @ 09:49:29
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0