Mera?

JAPP. Det var det. Mera?

Eftersom min pappa bor i Boston och min mamma o Jazminë bor i Paris så blir det ensamt för mig här. Jag bloggar därför att jag vill kunna "prata" med någon och för att det är ett sätt för mig att komminucera med Jazminë på ett lättare sätt, även om Jazminë och jag pratar i telefon minst en gång om dagen så är det mycket man missar att berätta. Ibland har jag svårt att visa mina känslor (då menar jag inte "gud vad jag är kär-känslor").

Jag är 177 cm lång och väger 57 kilo. Ganska lagom. Dock har jag försökt gå upp lite i vikt den senaste tiden, men det har bara resulterat i gropar på mina ben (!!) och dubbelhaka (ja, jag överdriver - men det kan kännas så ibland).

Jag gillar inte min ensamhet, men jag är iallafall nöjd med den. Nu ligger jag i min säng och tittar ut över Göteborg, den ljusblåa himlen, spårvagnarna, duvorna och solen. Idag blir en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0