HIT SKA JAG IMON!

I måndags var jag på Forex och växlade (ursäkta vilken otrevlig tjej som satt i kassan - är det inte ditt jobb att vara vänlig?), hur som helst, så växlade jag där då - men måste dit idag igen och växla lite mera. Egentligen så ska jag ju ta ut pengar där nere, men det funkar inte alltid så lätt och det känns mer som semester när man växlar innan. Men ni vet ju inte vart jag ska åka ännu;

HIT: !!



Ja men precis. Till Athen. Jag ska inte ut till någon ö, utan jag ska "bara" vara i Greklands huvudstad! Jag kommer inte blogga någonting när jag är borta (men vem ska sakna mig liksom). Därför är mitt liv lite stressigt nu, plus jag måste lämna tillbaka mina biblioteksböcker, skicka in deklarationen och växla. OCH SÖKA TILL HÖSKOLAN (det är det jag gjort hela förmiddagen, jag sökte maxantal utbildningar 20 stycken i Göteborg, Borås och Trollhättan men då jag bara har 7 stycken MVG så kommer jag förmodligen inte in någonstanns...visste jag borde gått på friskola hahahah) ...

Men nu då, mot Forex och biblioteket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

enjoy hellas;)

2009-04-09 @ 11:16:32
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0