"dem"

Nu har jag sett tonårsliv del 3. Jag älskar verkligen den serien, alla tjejer är så "goa", fast jag gillar speciellt Monica, hon som är mamma till übersöta Felice. Monica är så vuxen på ett sätt (som man fömodligen blir när man blir mamma) men hon verkar vara speciell! Plus Monica ser ut som värsta supermodellen!

Hon som är cheerleader, Cecilia, är lite konstig tycker jag, men det kanske bara är jag? Hennes röst är så söt! Och hennes kropp, den ser så hälsosam ut och hon verkar så gosig!!

Tjejen med anorexia, Joanna, är den som är likast mig (som jag skrev igår) bara för att dem är tvillingar och en av dem har en ätstörning (inte jag utan Jazminë). Dem tvillingarna, deras hårstrån verkar vara så tjocka va? Hahah, och vad var det med hennes ögonfransar? Hade hon själv dragit av dem? För att få smärta? Hur som helst, dem tvillinarna verkar vara väzzta genierna ju ...nej, men deras ordval och hur dem pratar.

Fresten verkar alla tjejerna i serien vara otroligt begåvade. Deras röster, hur dem pratar och vad dem säger. Underbart!

(PS. Om ni märkt att jag skriver "dem" på fel ställen så är det med mening)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0