att skära

Japp! (ja, jag hatar också det uttrycket) Tänderna är borstade, kroppen är duschad, samtalet med Jazminë är avslutat. Jeans"leggingsen" o tunikan påsatta.
 
(Det är inga leggings egentligen, men jeansen är så ofantligt tajta så jag har dem till leggings. Jeansen och tunikan köpte jag i New York i julas, och att de är tajta är kanske bara ett tecken på att jag gått upp i vikt! Yey! )

För den som undrar så har jag ett grön/rosa randigt linne under allting.  ... Det skääär sig riktigt snyggt! (måste skicka bild till Jazminë sen!!)




Aja, dags att bädda sängen och se till att komma iväg!


Förresten. När man simmar i ett badhus finns det ingen anledning att ha på sig bikini. Så sluta alla som har det. Det är fult, töntigt och otroligt oglamoröst (dvs om man gått ur skolan, självklart inser även jag vikten av att se perfekt ut framför killarna i klassen. Även om killarna i klassen alltid är de töntigaste, fulast och finnigaste (är det bara jag eller ser en kille utan spår av finnar ut som ett barn?) ... ... ...
Förmodligen finns det en snygg kille i varje klass, poängen med honom är bara att han redan varit med 3-4 tjejer i klassen...dvs han är inget mål att sikta på). Men, eftersom jag tog studenten för hela 3 år sedan så har jag vuxit till mig lite. Bikini har man när man badar utomhus på sommaren. På stranden. I ett varmt land. Allt annat är bara patetiskt.

Sen kan ju inte jag hjälpa att jag ser ut som en bondbrud i både bikini och baddräkt, men jag har rätt att se ner på andra för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0